Siirry pääsisältöön
<< News & Blog
Pelillistäminen

Kerää liidejä ja kasvata myyntiä testien, kyselyiden ja pelillistämisen avulla

Ryhmä nuoria pelaa lautapeliä

Staattisten verkkosivujen aika on ohi. Perinteiset lomakkeet eivät enää tuota toivottua määrää yhteydenottoja, ja monimutkaisen sisällön viestiminen kävijälle on haasteellista. Vaikka verkkosivuilla olisi runsaasti tietoa tarjottavanaan, se ei välttämättä tavoita kävijää tehokkaasti. Tässä astuu esiin pelillistämisen voima.

Monimutkaisesta kiinnostavaa

Pelillistämisen avulla voidaan tehdä monimutkaisista tai tylsistä aiheista kiinnostavia. Pelaamisen kautta kävijät eivät ainoastaan omaksu tietoa, vaan he sukeltavat syvemmälle brändin maailmaan. Kun lomakkeet muutetaan pelillisiksi tai interaktiivisiksi kokemuksiksi, yhteydenotto muuttuu huomattavasti hauskemmaksi ja houkuttelevammaksi.

Kun kävijä viihtyy sisällön parissa

Kävijä ei enää vain skannaa sisältöä, vaan osallistuu aktiivisesti pelin tai interaktiivisen kokemuksen kautta. Tämä synnyttää tunnetta ja sitouttaa kävijän syvemmin. Pelillisyyden avulla voimme muuttaa perinteisen, yksisuuntaisen viestinnän dynaamiseksi vuorovaikutukseksi, mikä luo merkittävästi parempia mahdollisuuksia liidien keräämiseen ja myynnin kasvattamiseen. Verkkosivuista voi nyt tulla paikkoja, joissa kävijät eivät ainoastaan vieraile, vaan jäävät innokkaasti pelaamaan, oppimaan ja vuorovaikuttamaan.

Intohimoa pelien suunnitteluun yli 15 vuoden ajan

Olemme intohimoisia pelien suunnittelijoita, ja olemme toimineet alalla yli 15 vuoden ajan. Tarinamme alkoi rakkaudesta pelimaailmaan, mutta kehittyi tarpeeseen luoda innovatiivisia ratkaisuja liidien keräämiseen ja myynnin kasvattamiseen. Tämän pitkän ja antoisan matkan tuloksena syntyi JQUEST™.

JQUEST™ – Älykäs liidikerääjä

JQUEST™ on älykäs ja leikkisä liidikerääjä, joka muuntaa verkkosivuston vierailijat tilaajiksi ja asiakkaiksi testien, kyselyiden ja pelillistämisen avulla.

Mahdollisuudet:

1.Kerää sähköpostiosoitteita

Rakenna tehokas sähköpostilista tarjoamalla kävijöille viihdyttäviä tapoja osallistua.

JQUEST GameHarbor™ avulla osallistat kävijän interaktiiviseen kokemukseen pelien, kyselyiden, testien tai arvontojen avulla, samalla kun viestit tuotteestasi tai palvelustasi.

Kyseessä voi olla esim

Katso käytännön esimerkkejä:
– Fonzit Tekoälyvisa
– TE-toimiston pelillistetty liiketomitasuunnitelma nuorille: Bisnespeli

2.Opasta ostamaan

Auta kävijöitä löytämään tarvitsemansa tuotteet tai palvelut interaktiivisella tavalla.

JQUEST Chooser™ ohjaa kävijää kysymällä taustatietoja, kuten ikää, kiinnostuksen kohteita, tarpeita ja mieltymyksiä. Lopputuloksena kävijälle tarjotaan verkkopalvelun sisältöä tai tuotetta, joka vastaa hänen yksilöllisiä tarpeitaan.

Esimerkiksi

3.Välitä tietoa tai opeta

Tarjoa kävijöille mahdollisuuden oppia ja omaksua tietoa pelaamisen lomassa.

JQUEST EduGame™ tarjoaa kävijälle tietoa pelaamisen kautta. Pelaaminen on tehokas keino saada ihmiset oppimaan ja omaksumaan uutta tietoa. Peliin voidaan integroida lomake, joka mahdollistaa tietojen keräämisen pelaajilta.

Erilaisia peliformaatteja

Jokainen JQUEST™ liidikerääjä suunnitellaan ja räätälöidään sinun tarpeisiin. Asiantuntijamme ovat avuksi tässä!

Olipa tavoitteenasi vahvistaa sähköpostilistaa, opastaa kävijöitä yksilöllisten tarpeiden mukaiseen ostokseen tai tarjota opetusta pelaamisen lomassa, JQUEST™ tarjoaa monipuolisen ja tehokkaan pelialustan. Aktivoi kävijäsi, kerää arvokkaita liidejä ja kasvata myyntiäsi pelillistämisen voimalla.

Pyydä tarjous tai ota suoraan yhteyttä niin mietitään sinulle sopiva JQUEST™ liidikerääjä!

Lue myös

ONKO SINULLA VASTAAVANLAISIA TARPEITA?

Ota yhteyttä

"*" näyttää pakolliset kentät

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.