OpusCapita
WEBBSIDOR
Utgångspunkt:
OpusCapita ville modernisera utseendet på sin webbplats och förbättra dess användbarhet. Målet var också att bättre framhäva företagets produkter och förbättra webbplatsens sökmotoroptimering (SEO). Kunden hade redan ett färdigt utseende och en noggrant planerad webbplatsstruktur samt kundvägar, så vår uppgift var att fokusera på den tekniska genomförandet.
Lösning:
Vi genomförde OpusCapitas nya webbplats på WordPress, med hjälp av vårt eget JCORE®-grundtema. För webbplatsen skapades två olika färgade navigeringar: en mörk navigering över ljusa bilder och en ljus navigering över mörka bilder. I sektionen för aktuella nyheter skapades flera olika kategorier och referenser fick en egen sidmall. Under projektets gång producerade vi också flera animerade videor för webbplatsen. Arbetsplatsannonser (Careers) integrerades på webbplatsen från SuccessFactors, och en egen block skapades som följer webbplatsens utseende.
Dessutom installerades ett interaktivt bildverktyg (WordPress-tillägg) som vi har utvecklat på webbplatsen, vilket möjliggör en bättre presentation och visualisering av olika tjänster.
Case facts:
Case facts:
ÄR DU I BEHOV AV EN LIKNANDE LÖSNING?
Ta kontakt
”*” anger obligatoriska fält