Otava.fi
VERKKOSIVUT
Lähtökohta:
Otavan brändi-ilme oli uudistettu, ja kirjakustantamolle tarvittiin uusi verkkopalvelu. Mainostoimisto Hasan & Partners oli suunnitellut brändi-ilmeen ja Kiskolabs sivuston ulkoasun ja käyttöliittymän. Asiakkaalle oli tärkeää, että sivustoa on helppo päivittää ja että sen tiedoista suuri osa tulee julkiseksi automaattisesti.
Ratkaisu:
WordPress-alustalle rakennettiin sivusto, jossa keskeisin osa on laaja kirjahaku. Sivustolle rakennettiin monenlaisia uusia toimintoja ja kokonaan uusi käsikirjoituspankki. Uudistuksen yhteydessä tehtiin myös omat etusivut Otavaan kuuluville kustantamoille eli Nemolle, Moreenille ja F-Kustannukselle.
Case facts:
ONKO SINULLA VASTAAVANLAISIA TARPEITA?
Ota yhteyttä
"*" näyttää pakolliset kentät